ויטמין K קומפלקס K הוא התוסף האולטימטיבי לשיפור הבריאות הכללית. מכיל נוסחה ייחודית של ויטמינים K1 ו-K2 לשיפור תפקוד כלי הדם ועמידות העצם. כל קפסולה מבטיחה השגה מרבית של היתרונות הבריאותיים.


90 
  • משלוח: 

קרא עוד


תיאור

שתי צורות של K2 פלוס K1

תוסף תזונה

ללא גלוטן

1 יומי

מוסמך LE ללא GMO

ויטמין K עוזר לשמור על מאזן הסידן בגופך, אשר משפיע על כל דבר, החל מבריאות העורקים ועד לבריאות צפיפות העצם. אבל קשה לקבל מספיק ויטמין K מהמזון. אז אם אתם מנסים לשמור על בריאות העצמות או העורקים, תוסף ויטמין K הוא רעיון טוב.


עובדות נוספות על Super K


Super K מספקת שלושה סוגים של ויטמין K: ויטמין K1 ושתי צורות של K2, מנקינון-4 (MK-4) ומנקינון-7 (MK-7). אז נטילת Super K כל יום היא דרך טובה לוודא שאתה מקבל מספיק מהחומר התזונתי החיוני הזה עבור עצמות וכלי דם.


בריאות העצמות והעורקים


ויטמין K עוזר לשמור על צפיפות העצם על ידי הקלת שילוב של סידן בעצמות שלך. ויטמין K תומך גם בתפקוד תקין של חלבון הנקרא Matrix Gla-protein (MGP). MGP עוזר לווסת את אופן האינטראקציה של סידן עם דפנות העורקים שלך. אז בנוסף להקלה על שילוב סידן בעצם, ויטמין K עוזר לקדם מאזן סידן בריא גם בעורקים שלך.


יתרונות בריאותיים שנבדקו קלינית


מחקר הלב של רוטרדם הוא מחקר קליני בקנה מידה גדול. דוח אחד ממחקר זה כלל 4,800 נבדקים שנבדקו במשך שבע שנים לפחות. הוא גילה שלאנשים שצורכים יותר K2 תזונתיים יש מערכות לב וכלי דם בריאות יותר בהשוואה לאנשים שצורכים כמויות נמוכות יותר.


מחקרים רבים הראו את הערך של ויטמין K לשמירה על בריאות העורקים. ותוספי ויטמין K היא דרך טובה לתמוך בחוזק עצם בריא ובצפיפות עצם.


ויטמין K1


הצורה הנפוצה ביותר של ויטמין K, המכונה K1, קשורה בחוזקה לתאי הצמח בירקות ירוקים עליים. לא רק שאנשים רבים אינם נהנים מירקות אלו, אלא שוויטמין K ממקורות אלו עלול להיספג בצורה גרועה.


ויטמין K2


לעומת זאת, ויטמין K2, המצוי בכמויות קטנות בגבינה, בחלמונים ובחלק מהבשרים, נמצא כזמינות ביולוגית של עד פי שמונה יותר מ-K1 ונשאר פעיל בגוף למשך תקופה ארוכה יותר.


הוכח שצורת ה-MK-4 של K2 נספגת במהירות, אך נמשכת בזרם הדם רק לזמן קצר. לעומת זאת, הוכח כי MK-7 נשאר זמין בגוף עד 48 שעות וברמות גבוהות בהרבה. וה-MK-7 שלנו עשוי מתהליך ביו-תסיסה חדשני.


קבל את המנה היומית שלך של ויטמין K


ג'ל רך יומי אחד בלבד של Super K מספק 100 מק"ג של ויטמין K2 (MK-7); 1,000 מק"ג של ויטמין K2 (MK-4); ו-1,500 מק"ג של ויטמין K1.


שימוש מוצע

קרא את התווית כולה ופעל לפי ההנחיות בקפידה לפני השימוש.


קח ג'ל רך אחד (1) מדי יום עם אוכל, או לפי המלצת רופא.


מרכיבים אחרים

שמן זית כתית מעולה, ג'לטין, גליצרין, שעוות דבורים, מים מטוהרים, צבע חרובים, תאית מיקרו-גבישית, מלטודקסטרין.


אזהרות

אם אתה נוטל אנטגוניסט של ויטמין K (למשל וורפרין), התייעץ עם הרופא שלך לפני נטילת מוצר זה.


לשמור מחוץ להישג ידם של הילדים.

אין לחרוג מהמינון המומלץ.

אין לרכוש אם החותם החיצוני שבור או פגום.

התייעץ עם הרופא שלך אם אתה עובר טיפול במצב רפואי או אם אתה בהריון או מניקה.

אחסן סגור היטב במקום קריר ויבש.